Тренінг “Інтегровані системи менеджменту”
02.06.2011
На початку червня 2011 року співробітниками Центру Якості було проведено тренінг для ключового персоналу НАК “Іста”. Програма тренінгу охоплювала основні поняття системного та процесного підходу як основи інтегрування систем менеджменту, а також основні вимоги ISO/TS 16949 та ISO 14001. У результаті було переглянуто системоутворювальні документи, включно з картою процесів компанії.
Підвищення професійних навичок
28.05.2011
23-25 травня директорка Центру Якості взяла участь у тренінгу “Розвиток ключових консалтингових навичок”, організованому програмою BAS EBRD для акредитованих консультантів. 26-27 травня директор Центру Якості взяла участь у міжнародній конференції “Управлінське консультування. Стратегічне бачення” та вступила до Всеукраїнської асоціації консультантів з управління IMC-Ukraine. На конференції також виступали президент і віце-президент всесвітньої асоціації менеджмент консультантів ICMCI.
У травні 2011 року Директором ТОВ “Центр Якості” було проведено тренінг “Культура виробництва та 5S. TPM – загальне обслуговування обладнання” для виробничих підрозділів і працівників відділу головного механіка та енергетика АТ “ХАРП” і ТОВ “УПЕК-техсервіс”. До програми 5 денного тренінгу увійшли теми з культури виробництва та візуального менеджменту, основні положення та особливості впровадження системи 5S, […]
У квітні 2011 року Директором ТОВ “Центр Якості” був проведений тренінг “Сучасні інструменти проектування і розроблення продукції” для конструкторів і технологів АТ “ХАРП” і ТОВ “УКТБПП”, які входять до складу APQP-команд і FMEA-команд. До програми 5 денного тренінгу увійшли основи управління проектами та поглиблене вивчення етапів проекту APQP. Основну увагу було приділено першому і другому […]
Тренінги із системного та процесного підходу
15.02.2011
У січні – лютому 2011р. Центром Якості проведені тренінги: “Розробка місії та стратегії”, “Основи Процесного і системного підходів” для співробітників ТС “Жираф”. У результаті тренінгів було розроблено місію, цілі та карту цілей компанії, а також складено карту процесів компанії. Тренінг був відправною точкою для реструктуризації компанії та переорієнтації на процесний підхід.