quality center logo

Тренінги

Тренінги

З моменту заснування компанії в 1991 році ми проводимо навчання на різних рівнях. Усі запропоновані тренінги є нашою авторською розробкою та можуть бути адаптовані за запитом організації-клієнта.

quality center logo
quality center logo

Усі запропоновані тренінги є нашою авторською розробкою та можуть бути адаптовані за запитом організації-клієнта.

Ми пропонуємо тренінги з усього спектра послуг, що надаються. Усі тренінги є практикумами, у процесі яких учасники розробляють рішення для своїх підприємств. Можливий також варіант розроблення корпоративних тренінгів спеціально для компанії.

Тренінги

  • quality center logoОснови систем менеджменту. Принципи та правила розроблення і впровадження систем менеджменту (ISO 9001, IATF 16949, AS 9100, ISO/TS 22163 (IRIS), ISO 22000 (НАССР), ISO 14001, ISO 45000)
  • quality center logoIATF 16949. Автомобільний процесний підхід
  • quality center logoAPQP. Перспективне планування якості продукції та плани управління якістю продукції
  • quality center logoAIAG-VDA FMEA. Аналіз потенційних наслідків і причин відмов
  • quality center logoРРАР. Процес схвалення частини
  • quality center logoSPC. Статистичне управління процесами
  • quality center logoMSA. Аналіз вимірювальних систем
  • quality center logoISO 9001:2015. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoIATF 16949:2016. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoПравила досягнення та підтримання визнання IATF
  • quality center logoAS 9100. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoISO/TS 22163 (IRIS). Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoISO 22000 (НАССР), FSSC, IFS. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoISO 14001. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoISO 45000. Аудитор першої та другої сторони
  • quality center logoISO 19011:2018 - Керівні настанови щодо проведення аудитів
  • quality center logoISO 31000:2018. Ризик менеджмент і міжнародні стандарти
  • quality center logoISO 9004:2018. Керівні принципи щодо поліпшення систем менеджменту
  • quality center logoСистема економіки якості. Облік і управління витратами на якість
  • quality center logoBSC як система стратегічного управління. Розроблення місії та політики організації
  • quality center logoBPR. Основи реінжинірингу бізнес-процесів. Організація як система
  • quality center logoФормалізація, оптимізація та моніторинг процесів. Основні нотації та методології
  • quality center logoKPI. Система управління бізнесом за показниками результативності та ефективності
  • quality center logoKPI та мотивація персоналу
  • quality center logoLean Management. Ощадливий менеджмент
  • quality center logoVSM. Мапа потоку створення цінності
  • quality center logoJust-In-Time та KANBAN. Витягування та балансування виробництва
  • quality center logoТРМ. Загальний менеджмент обладнання
  • quality center logoSMED. Швидке переналагодження
  • quality center logo5S. Основні поняття культури виробництва
  • quality center logoСтандартизація та візуалізація на робочому місці
  • quality center logoPDCA та А3. Покращення якості продукції та процесів
  • quality center logoSixSigma. DMAIC цикл
  • quality center logoСтратегічний маркетинг
  • quality center logoМаркетингові дослідження
  • quality center logoМаркетинговий аудит компанії
  • quality center logoРозробка результативного маркетингового плану
  • quality center logoРезультативна участь у виставках
  • quality center logoПроведення презентацій
  • quality center logoCRM – управління взаємовідносинами з клієнтами
  • quality center logoРозроблення плану Експорту

Відгуки про нас