Усі запропоновані тренінги є нашою авторською розробкою та можуть бути адаптовані за запитом організації-клієнта.
Ми пропонуємо тренінги з усього спектра послуг, що надаються. Усі тренінги є практикумами, у процесі яких учасники розробляють рішення для своїх підприємств. Можливий також варіант розроблення корпоративних тренінгів спеціально для компанії.
Основи систем менеджменту. Принципи та правила розроблення і впровадження систем менеджменту (ISO 9001, IATF 16949, AS 9100, ISO/TS 22163 (IRIS), ISO 22000 (НАССР), ISO 14001, ISO 45000)
IATF 16949. Автомобільний процесний підхід
APQP. Перспективне планування якості продукції та плани управління якістю продукції
AIAG-VDA FMEA. Аналіз потенційних наслідків і причин відмов
РРАР. Процес схвалення частини
SPC. Статистичне управління процесами
MSA. Аналіз вимірювальних систем
ISO 9001:2015. Аудитор першої та другої сторони
IATF 16949:2016. Аудитор першої та другої сторони
Правила досягнення та підтримання визнання IATF
AS 9100. Аудитор першої та другої сторони
ISO/TS 22163 (IRIS). Аудитор першої та другої сторони
ISO 22000 (НАССР), FSSC, IFS. Аудитор першої та другої сторони
ISO 14001. Аудитор першої та другої сторони
ISO 45000. Аудитор першої та другої сторони
ISO 19011:2018 - Керівні настанови щодо проведення аудитів
ISO 31000:2018. Ризик менеджмент і міжнародні стандарти
ISO 9004:2018. Керівні принципи щодо поліпшення систем менеджменту
Система економіки якості. Облік і управління витратами на якість
BSC як система стратегічного управління. Розроблення місії та політики організації
BPR. Основи реінжинірингу бізнес-процесів. Організація як система
Формалізація, оптимізація та моніторинг процесів. Основні нотації та методології
KPI. Система управління бізнесом за показниками результативності та ефективності
KPI та мотивація персоналу
Lean Management. Ощадливий менеджмент
VSM. Мапа потоку створення цінності
Just-In-Time та KANBAN. Витягування та балансування виробництва
ТРМ. Загальний менеджмент обладнання
SMED. Швидке переналагодження
5S. Основні поняття культури виробництва
Стандартизація та візуалізація на робочому місці
PDCA та А3. Покращення якості продукції та процесів
SixSigma. DMAIC цикл
Стратегічний маркетинг
Маркетингові дослідження
Маркетинговий аудит компанії
Розробка результативного маркетингового плану
Результативна участь у виставках
Проведення презентацій
CRM – управління взаємовідносинами з клієнтами
Розроблення плану Експорту