quality center

BPR-BSC

Реінжиніринг бізнес-процесів

BPR-BSC реінжиніринг бізнес-процесів

Формалізація, оптимізація, підготовка та супровід автоматизації бізнес-процесів, включно з розробкою KPI моделей

Із 2003 року консультанти Центру Якості беруть участь у міжнародних проєктах з реструктуризації та з реінжинірингу бізнес-процесів.

quality center

Метою проєкту є скорочення часу виконання замовлень за рахунок розроблення та впровадження системи менеджменту бізнес-процесами та системи збалансованих показників.

Головним результатом проєкту є діюча система, яка забезпечує:

  • quality center logoЗбільшення загальної вартості компанії
  • quality center logoСтворення умов для ефективного управління підприємством і його процесами
  • quality center logoСкорочення витрат на виконання процесів, підвищення фінансово-економічної ефектності діяльності підприємства
  • quality center logoПідвищення якості та зниження собівартості продукції
  • quality center logoПідвищення задоволеності клієнтів, залучення нових клієнтів
  • quality center logoПідвищення швидкості виконання процесів
  • quality center logoРозуміння ролі кожного в підвищенні ефективності системи менеджменту компанії

Кожен співробітник буде :

  • quality center logoРозуміти основні процеси організації.
  • quality center logoРозуміти власну роль у процесах.
  • quality center logoОцінювати свої результати за допомогою об'єктивних показників.
  • quality center logoПокращувати показники своєї діяльності за допомогою їхнього зв'язку із системою мотивації.

Організація буде :

  • quality center logoМати чітко визначені процеси.
  • quality center logoВимірювати й управляти процесами за допомогою показників.
  • quality center logoПов'язувати стратегічні показники розвитку бізнесу з операційними показниками процесів.
  • quality center logoПокращувати та оптимізувати власні бізнес-процеси.