Із 2003 року консультанти Центру Якості беруть участь у міжнародних проєктах з реструктуризації та з реінжинірингу бізнес-процесів.
Метою проєкту є скорочення часу виконання замовлень за рахунок розроблення та впровадження системи менеджменту бізнес-процесами та системи збалансованих показників.
Збільшення загальної вартості компанії
Створення умов для ефективного управління підприємством і його процесами
Скорочення витрат на виконання процесів, підвищення фінансово-економічної ефектності діяльності підприємства
Підвищення якості та зниження собівартості продукції
Підвищення задоволеності клієнтів, залучення нових клієнтів
Підвищення швидкості виконання процесів
Розуміння ролі кожного в підвищенні ефективності системи менеджменту компанії
Розуміти основні процеси організації.
Розуміти власну роль у процесах.
Оцінювати свої результати за допомогою об'єктивних показників.
Покращувати показники своєї діяльності за допомогою їхнього зв'язку із системою мотивації.
Мати чітко визначені процеси.
Вимірювати й управляти процесами за допомогою показників.
Пов'язувати стратегічні показники розвитку бізнесу з операційними показниками процесів.
Покращувати та оптимізувати власні бізнес-процеси.